bmw kjetil Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 selges med haltec triggersensor.
bjornar-a Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 er det vanskelig og mappe bilen med dette? har ikke brukt datasprut før. men skaluue gjerne prøvd det på min m20 turbo.. og går det ann og koble på så det føler på turbotrykket og kan mappe etter det?
bmw kjetil Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 er det vanskelig og mappe bilen med dette? har ikke brukt datasprut før. men skaluue gjerne prøvd det på min m20 turbo.. og går det ann og koble på så det føler på turbotrykket og kan mappe etter det? du må jo såklart koble opp med givere å følere på innsug, trigger, map sensor osv. men kjøper du følerne i tilegg. er det ikke noe hokus pokus å få det til å funke:)
bjornar-a Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 nei skjønnet at alt må kobles til er det greit merket hvor de forskjellige skal kobles inn? men er ikke koblingen jeg ser som et problem.. men selve programeringa. er det lett? får man opp grafer eller går det på koder?
bmw kjetil Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 nei skjønnet at alt må kobles til er det greit merket hvor de forskjellige skal kobles inn? men er ikke koblingen jeg ser som et problem.. men selve programeringa. er det lett? får man opp grafer eller går det på koder? noe er merket, men ikke alt. etter du evt har koblet det opp så er det nok best å få det på mapping og bremsing:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå