hao Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Har en litt trimmet M50B25 (220 hk?)med ettermontert brukt enkelmassesvinghjul. I denne står det en brukt lamell som har stått i en 320 med dobbelmasse og var grei der Sjiten slurer nå i nymotor Den er lett på pedalen. Ble det feil lamell som gjør at den slurer? Eller er det slitt clutch som gjør det? Må jeg skifte komp. clutch eller holder det med lamell? (dårlig råd) Trenger jeg kanskje en 6 puck også for å herje litt?
hao Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Virker kanskje som kompetansen her inne ikke er så stor allikevel Trigger litt ja
jos`n Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 Forskjellig clutch på massivt og tomasse-svinghjul.
hao Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 Skjønner at trykkplate er forskjellig men er bare lamellen forskjellig å?
Azeton Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 realoem.com har mye kompentanse om du har nok kompentanse til og lete..
kje Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Vet iallfall at lamellen til enkelmasse har fjærer som sørger for en mykere start. Det har ikke den fra dobbelmasse pga fjæringssystemet ligger i svinghjulet. Vil tro det går fint om du får riktig lamell
hao Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Bruker bmwfan men det er vel det samme. Det er jo ingen ting annet enn originalt og heller ingen ting om erfaring. Nå spør jeg forumet om råd, og det er vel der kompetanse og erfaring finnes. Så Azeton. Hvis du ikke har annet enn noe som på meg virker som spydig kan du heller komme med noe av din efraring hvis du har. Og takk kje. Der fikk jeg en nyttig info som jeg ikke visste fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå