niberlin Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Hei! Ny her på forumet. Akkurat kjøpt meg BMW som studentbil etter diverse andre morobiler. Lager en tråd her for diverse deler jeg ønsker å kjøpe til min 318. Det jeg trenger per nå er -Vindusviskerlink -Mtech eller M3 frontfanger (helst lakkert grønn metallic) -Midtarmlene. Er det noen som har noe av dette og kan hive det i posten litt brennkvikt?
niberlin Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 Trenger virkelig den viskerlinken : )
bjornar-a Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 Hei! Ny her på forumet. Akkurat kjøpt meg BMW som studentbil etter diverse andre morobiler.Lager en tråd her for diverse deler jeg ønsker å kjøpe til min 318. Det jeg trenger per nå er -Vindusviskerlink -Mtech eller M3 frontfanger (helst lakkert grønn metallic) -Midtarmlene. Er det noen som har noe av dette og kan hive det i posten litt brennkvikt? Hvordan ser den viskerlinken ut? har en komplett 320 som jeg selger i deler, så har garantert en sånn
niberlin Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Er det staget som går fra vindusviskermotoren over til passasjerviskeren. Kunne godt fått hele oppsettet i grunn.
bmwm3touring Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 har både vindusviskerlink og midtarmlene. gi meg et greit bud så kan vi gjøre en deal.
bjornar-a Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 du kan få hele viskersystemet av meg veldig rimelig:) kan få med motoren og hele pakka:) bare kom med ett bud du:) veit ikke hva sånt er vert eller hva det koster:)
niberlin Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Ny viskermotor skaffet. Noen i Nordland/troms som har en girkasse til overs?
bmwm3touring Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 jeg har girkasse til overs men bor i lillestrøm området da.
niberlin Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 Hehe. Ja, det blir litt for langt unna per nå iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå