mygg318 Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Hei, eg har vibrajoner i rattet når eg kjører. Det rister litt når eg kommer opp i litt fart, men tar helt av når eg bremser. Spesielt hvis eg bremser helt svakt. Er dette kast i bremseskivene eller er det noe annet? Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype
Odd-M Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Kast i dekk eller felger, slakke i understellsdeler og/eller bremser som henger på. Siden det rister når du ikke bremser har jeg mest tro på dekk eller felger. Dersom bremsene henger på er nok det syndebukken.
mygg318 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Kan ikke merke at det henger noe på bremsene. Skal kjøre på tur i morgen, men då gidd eg ikke bekymre meg for bremsene.
Odd-M Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Henger bremsene på en eller annen måte så vil du få varmgang uten at du bruker bremsepedalen, så det er enkelt å sjekke. Jeg har som sagt mest tro på dekk eller felger.
Ole Andreas Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 jeg har samma bilen 318i touring e30 har samma problemet nrå eg kommer opp mot 80 km/t, men tror det helst fordi du trenger å få balangsert dekkene dine skal å få justert de nå om ikke så lenge, koster vel rundt en 400 kr oss en dekk forhandler.
bmw-mads Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 jeg hadde akkurat det samme problemet når jeg satte på sommerdekk! og jeg bytta skiver og klosser, så var problemet HELT borte så tipper på att det er skivene dine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå