FredrikNor Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Fabrikkmontert m-pakke, sportstoler, H&R senkefjører, Bilstein Sprint dempere og Eisenmann eksos hele veien, og resten er originalt =) Men jeg er litt usikker på hva som ser best ut av blinklys, jeg har hatt hvite blinklys lenge, men så begynte jeg å leke med tanken på å ha oransje blinklys.. Men jeg veit ikke helt hva som er tøffest, med oransje blinklys så skiller den seg jo ut fra mengden og det ser jo rimelig tøft ut! Og er det noen som veit hva navnet på felgene mine er? Det er originale BMW M-felger, men jeg finner ikke ut hva de heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Nydelig bil. men behold de hvite blinklysa,, Ser det har blitt en trend med orange,,men liker det ikke. Dessuten så er det mange andre som har byttet til orange. Snart skiller den seg ut med hvite. JEG skal ihvertfall beholde hvite på IS coupe'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikNor Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Hehe, ja, jeg er litt i tvil om hva som er tøffest.. Satte nettopp på oransje, så jeg tenkte jeg skulle kjøre litt med dem i hvert fall Nå har jeg jo hvite liggende i bilen, så da kan jeg bytte på litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Knalltøff bil, og med rette felger! Såklart ser oransje blinklys best ut, helt strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Likte best de hvite blinkers`ene! Ellers så det jo ut som en grei bil Hadde nok kanskje sett etter noen andre felger om det var min bil Finnes enda penere originale felger en det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Jeg ville lett beholdt de oransje blinkersa på! Men det er vist forskjellige meninger om det her Jeg syns det ser strøkent ut når man får litt brytninger i fargen Knallfin bil forresten ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 kebabtralle ass Men behold de klare lysa, peneste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Kebabtralle pga oransje blink? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Noen orginale linselykter hadde gjort seg - blir kebab med "ringer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Hvite blinklys, uten tvil Ser ut som en pen bil det der. Kanskje andre felger hadde vært no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Få skaffa de nye skiltene, blir mye finere da ! Felgene passa perfekt til jo! Min IS blir noe av de samme (andre lykter osv:)) Btw hvor kjøpte du sports setene?? bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Morsomt at denne bor i Drammen igjen - 4 år etter den bodde der sist. Og det ser selvsagt best ut med oransje blinklys! Derfor jeg satt dem på i sin tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikNor Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Jeg har planer om å bytte lykter på den etterhvert, men jeg har bare hatt den et par måneder, så jeg har ikke kommet så langt enda Lurer litt på andre felger, men jeg vil ha noen originale BMW M-felger.. Synes den kler de felgene den har, så felger er ikke første prioritet ^^ Må få tatt bittelitt rust først, så tar jeg det andre etterhvert Sportstolene er jeg rimelig sikker på at har sitti der siden den kom ut av fabrikken i 1995, så de har jeg ikke kjøpt selv Men jeg er utrolig glad for at dem er der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikNor Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Hagenisse: Har du også eid bilen? Er enig i at oransje er penest, da bryter det opp litt og den ser litt mer hissig ut.. Ser litt slapp ut med hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikNor Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Jeg ville lett beholdt de oransje blinkersa på! Men det er vist forskjellige meninger om det her Jeg syns det ser strøkent ut når man får litt brytninger i fargen Knallfin bil forresten ! Det synes jeg også, er ålreit å bryte opp litt.. Også synes jeg den ser mer hissig ut ^^ Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå