Aguilera Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Jeg ble presset ut mot kantsteinen igår, og når det stod klart i hodet mitt : bilsiden eller felgen, så ble valget enkelt. Felgen er aldeles oppskrapet et godt stykke rundt kanten, og noen hakk lenger innpå også. Finnes det noe jeg kan gjøre selv for å rette litt på skaden? Event. pusse ned og lakke oppå med noe, tips?
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Om hakkene er veldig grove, så er det vel vanskelig og hente inn litt finish med å pusse.. Du får ta bilder av skrapene, litt enklere å si noe da Evt ta bilder og sende til noen som driver med rep av felger, for å høre om de har noen tips Alltid kjipt når sånne ting skjer!!
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Hmm, om ikke de er mange millimeter dype, så kan det jo hende du berger en del med å pusse de ned.! Men da må du jo finne riktig farge og lakke igjen sikkert. Usikker på om det på noen måte går å sparkle/tette disse med noe, det er det sikkert andre som har peiling på
ingard Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Har du sjekket prisen på et nytt hjul? Ikke så enkelt når hjulet mangler en utstikkende felgkant. Blir jo vanskeligere å få det fint med pussing.
Aguilera Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Jeg aner ikke hvor de er kjøpt.. De fulgte med bilen da jeg kjøpte den, har ikke sett slike noenplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå