Steinr Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Sliter litt med å finne problemet. Bilen går fint f.eks ved kjøring i 20-30min. Parkere bilen og skal kjøre videre etter en stund, kan være fra 10min til et par timer. Da går det dårlig, bruker mye bensin, må ruse motoren for å få noe effekt av den. Har skitet alle lamda sensorer og prøvd med en uorginal luftmengde måler. Noen som har tips på hva sette kan være ? Temp føler på luft inn ? Cam sensor? Coil? Har diagnose muligheter, men er usikker på hva slags verdier som er standard ... Stein Bergen
killarinc Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Hadde samme problemet helt til det ble værre og værre og har nå bestemt meg for og bytte motor Fikk ikke opp noen feil på diagnose.
trikkern2 Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Hadde samme på min e38 denne uka. Byttet kamsensor og den ble helt fin. Hadde kun problemer når den ble varm. Da den var kald gikk den som normalt
Steinr Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Ok da forsøker jeg det. Har en billigutgave liggende...
trikkern2 Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Har også opplevd å få defekt kamsensor når jeg har kjøpt ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå