PenguiN- Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Ønsker å kjøpe spacere til min E61 5 serie. helst: 2stk 1 cm spacer + bolter 2stk 2 cm spacer + bolter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 jeg har skrudde 25mm om det hjelper deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 hva betyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 det betyr att jeg har 25 mm spacere som jeg kan selge. De er skrudde,og der følger det med bolter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Dersom disse garantert passer E61 så tar jeg dem..pm med pris ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Kun "Bredesen" i Trondheims området som har spacere liggende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå