316 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Youtube har fucked kvaliteten noe. Hvis noen har tips til hvordan jeg kan unngå det, takk! Dette er bare et lite utsnitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Så 2002 din der oppe i dag, så veldig fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Hva slags bil kjørte du? Takk skal du ha ! Tok du noen bilder av den? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Legg ut den jeg filma også da ;D vil se. ahe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Jess, skal gjøre det. Men er hos frøkna nå, så det blir ikke før i morgen. Forresten gikk batteriet på kamera tomt rett før vi var hos meg, så fikk ikke med den siste biten hvor jeg kjørte forbi deg. Er det noen som har tips til enkle men bra redigeringsprogrammer, og hvordan kan jeg gjøre så youtube ikke fucker kvaliteten ved opplasting? Har jo sett at på enkelte filmer kan man velge "HD". Dette klippet er også i utgangspunktet HD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Skikkelig nedtur hver gang det blir posta bilfilmer med musikk over motorlyden. Ikke litt interessant å se på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Av den enkle grunn at mikrofonen er glad i vind. Har lest på nettet at det kan være lurt å isolere mellom kamerahus og kamera, så jeg skal forsøke det neste gang slik at jeg slipper å legge på musikk. Var vel omtrent 80/20 med vind og motorlyd her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Hva slags bil kjørte du? Takk skal du ha ! Tok du noen bilder av den? Hehe. Tok desverre ingen bilder, hadde kun mobilen. Hadde planer om å kjøre 338'n, men satt på med en kompis i E39 M5 i stedet. Var det en bekjent av deg med den svarte 2dr E30n også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Så det var en 130i ja. Synes den var mistenkelig rask og malte litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Eier av 130n er -Martin- her inne. Den sorte E30n tiłhører Clerion. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Clerion ja, så ut som det var i relativt god stand og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Var det bra der oppe idag. Skulle ønske e30 var klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Var en knall dag der oppe i dag. Litt kjipt å ikke ha noe bil klar, men dog, morsomt å se andre kose seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Ute å kjørte transport igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Var en knall dag der oppe i dag. Litt kjipt å ikke ha noe bil klar, men dog, morsomt å se andre kose seg. Var du der i dag? Da kunne vi ordnet dasjen.... Youtube har fucked kvaliteten noe. Hvis noen har tips til hvordan jeg kan unngå det, takk! Dette er bare et lite utsnitt. Har du noen flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå