Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk så smått begynt på 525´n i dag. Skal skifte interiør fra blått standard, til perlebeige m-tech. Bilen har jo en slags merkelig brunfarge, men syns faktisk ikke den er så dum. Det blir også veldig mye penere med beigt interiør i stedenfor blått.xi53pimpq4beh3hvh5xo.jpgcqhhy8crd6d773q81gsk.jpg

9kmfh7qlnmdgxek5oi2u.jpg

gvsccsbovxl297eu8pnf.jpg

hc69gyulcdjzgu01hoak.jpg

Skal også bruke understell, motor og gear fra M635´n som jeg har høgd.gzkexkngwb28stflio6y.jpg

od2hi6fy10sf3i6jsusc.jpg

96me573qgogp31jveywz.jpg

Har også kjøpt nye m-tech hjulbuelister, M5 leppe og best. beyern multi felger.

Skulle hatt tak i ei lita "list" for å ha på koffertlokket.s06nbhsxcugjbrogvc75.jpg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Artig proskekt :D Kul Farge! Men ka planer har du? få den helt strøken og lakke den opp att og kansje prøve og godkjenne den som m5? :)

Det er planen ja. Den er i meget bra stand, så og si rustfri og utrolig tight. Begge bakdørene er bulkete, men ellers ingenting.

Godkjenning som M5 er vel kanskje det som er mest jobb, men det er kanskje vært ett forsøk, når jeg har alle delene som skal til.

Skrevet

Det er planen ja. Den er i meget bra stand, så og si rustfri og utrolig tight. Begge bakdørene er bulkete, men ellers ingenting.

Godkjenning som M5 er vel kanskje det som er mest jobb, men det er kanskje vært ett forsøk, når jeg har alle delene som skal til.

D e bra.. Kjekt at nåkken tek godt vare på sa gode gamle e28an :D Fin den m535en du he æu :)

Men hadde i vøre du hadde i gjort ett forsøk vertfall og fått den godkjent før d må være mulig når du he alle delen fra 6arn:) lykke til med prosjektet :)

Skrevet

Bytta fjærbein foran i dag, 4 stempla kalippre med 300x30 skiver :)

761b814r9cs8h68goqj2.jpg

owu9gmzv5me222jskjp7.jpg

Når det var gjort tok jeg meg en lufte tur med blåbilen, kjørte røyse-oslo-drammen-røyse. Da jeg nærmet meg hønefoss ringte politiet og lurte på om jeg var full :?::?: , da var det en NOLDUS som lå bak meg som syns jeg vingla frem og tilbake, som hadde ringt og mente jeg var full....... jeg prøvde bare og unngå bunnpannehavari pga telehiv og dårlig veistandard :)

Skrevet

Når det var gjort tok jeg meg en lufte tur med blåbilen, kjørte røyse-oslo-drammen-røyse. Da jeg nærmet meg hønefoss ringte politiet og lurte på om jeg var full :?::?: , da var det en NOLDUS som lå bak meg som syns jeg vingla frem og tilbake, som hadde ringt og mente jeg var full....... jeg prøvde bare og unngå bunnpannehavari pga telehiv og dårlig veistandard :)

haha konge. my nålduser der ute gitt. btw så du passerte her i dag. den gjør seg i fint driv den bilen gitt. (bor 100m bortafor rune jeg) :)

Skrevet

Hahaha, ikke dårlig å bli anmeldt for å unngå telehiv og hull :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...