johnja Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Måtte prøve noen alpinahjul, ble bra Syns brunfargen blir bedre og bedre Skal senkes litt, ca 1,5cm. Frontplate skal selvfølgelig lakkast, men tar det sammen med resten av bilen
Positiv Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Hei Må si meg enig, om at det er en pen brunfarge. Så ellers også meget hel og pen ut. Blir nok en flott vogn når den blir ferdig stilt. Lykke til. Mvh Bent
johnja Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 [haha konge. my nålduser der ute gitt. btw så du passerte her i dag. den gjør seg i fint driv den bilen gitt. (bor 100m bortafor rune jeg) Denna noldusen var nok fra tyristrand gitt, prøvde og stoppe han for og si at jeg ikke var full.......... men han ble redd serru. Kjørte en grønn carina, som neste vælva da vi kjørte i ring rundt kuben han hadde IKKE lyst til og stoppe, jeg var nå bak han, men etter andre runden syns jeg det ble litt dumt Så hvis noen får en grønn carina etter seg, med en guttlarv som fyller HELE førerplassen, så kjør pent og rett
thorbis Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 [haha konge. my nålduser der ute gitt. btw så du passerte her i dag. den gjør seg i fint driv den bilen gitt. (bor 100m bortafor rune jeg) Denna noldusen var nok fra tyristrand gitt, prøvde og stoppe han for og si at jeg ikke var full.......... men han ble redd serru. Kjørte en grønn carina, som neste vælva da vi kjørte i ring rundt kuben han hadde IKKE lyst til og stoppe, jeg var nå bak han, men etter andre runden syns jeg det ble litt dumt Så hvis noen får en grønn carina etter seg, med en guttlarv som fyller HELE førerplassen, så kjør pent og rett haha hvis d er han jeg trur det er så ringer han purken ganske javnt. alt som går bedre enn carinaen eller ligger bedre på veien er enten racebiler eller fyllikker. er medlem av det derre asfaltengler greine, hehe.
Kristian Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 vært morro å se denne med enten hartge eller bbs hjula!
johnja Skrevet April 24, 2011 Forfatter Skrevet April 24, 2011 vært morro å se denne med enten hartge eller bbs hjula! Har prøvd, men må ha på bakstillinga fra m6´n først, før det går og kjøre med. Begge passer forholdsvis greit på bilen
Morty999 Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 hadde du giddi å tatt ett bra bilde av orginal grenrøret på m88'n?
johnja Skrevet April 24, 2011 Forfatter Skrevet April 24, 2011 hadde du giddi å tatt ett bra bilde av orginal grenrøret på m88'n? Skal gjera det eg
Kjakan Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Stili prosjekt! Ekje noke som e bedre enn en go gammal å BRUN E28 Kor du kjøpte hjulbuelistene?? og pris?
Maloi Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Elsker fargen og elsker bilen Er det en M30B28 i den der? Passer delene fra E24 rett over?
johnja Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Stili prosjekt! Ekje noke som e bedre enn en go gammal å BRUN E28 Kor du kjøpte hjulbuelistene?? og pris? Ja, syns fargen blir bedre og bedre. Hjulbuelistene kjøpte jeg originalt, kosta 4400,-
johnja Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Elsker fargen og elsker bilen Er det en M30B28 i den der? Passer delene fra E24 rett over? Nei det er en M30b25, med fullt servicehefte fra ny!!!! Delene jeg skal bruke passer rett over ja, motor/gir og understell
G-RACING Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Fin bil, likte fargen, og det lyse interiøret var jo midt i blinken til den Gler meg til fortsettelsen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå