Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte prøve noen alpinahjul, ble bra :applause:

Syns brunfargen blir bedre og bedre

db55q5y7kdzmr6vegp0e.jpg

hb1nxe9x5e0x75k3sf7y.jpg

r0vv101pjwl0cg6wzq9g.jpg

Skal senkes litt, ca 1,5cm.

Frontplate skal selvfølgelig lakkast, men tar det sammen med resten av bilen

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei

Må si meg enig, om at det er en pen brunfarge. :) Så ellers også meget hel og pen ut. Blir nok en flott vogn når den blir ferdig stilt. Lykke til. :)

Mvh

Bent

Skrevet

[haha konge. my nålduser der ute gitt. btw så du passerte her i dag. den gjør seg i fint driv den bilen gitt. (bor 100m bortafor rune jeg)

Denna noldusen var nok fra tyristrand gitt, prøvde og stoppe han for og si at jeg ikke var full.......... men han ble redd serru. Kjørte en grønn carina, som neste vælva da vi kjørte i ring rundt kuben :!: han hadde IKKE lyst til og stoppe, jeg var nå bak han, men etter andre runden syns jeg det ble litt dumt #-o Så hvis noen får en grønn carina etter seg, med en guttlarv som fyller HELE førerplassen, så kjør pent og rett :)

Skrevet
[haha konge. my nålduser der ute gitt. btw så du passerte her i dag. den gjør seg i fint driv den bilen gitt. (bor 100m bortafor rune jeg)

Denna noldusen var nok fra tyristrand gitt, prøvde og stoppe han for og si at jeg ikke var full.......... men han ble redd serru. Kjørte en grønn carina, som neste vælva da vi kjørte i ring rundt kuben :!: han hadde IKKE lyst til og stoppe, jeg var nå bak han, men etter andre runden syns jeg det ble litt dumt #-o Så hvis noen får en grønn carina etter seg, med en guttlarv som fyller HELE førerplassen, så kjør pent og rett :)

haha hvis d er han jeg trur det er så ringer han purken ganske javnt. alt som går bedre enn carinaen eller ligger bedre på veien er enten racebiler eller fyllikker. er medlem av det derre asfaltengler greine, hehe.

Skrevet
vært morro å se denne med enten hartge eller bbs hjula!

Har prøvd, men må ha på bakstillinga fra m6´n først, før det går og kjøre med. Begge passer forholdsvis greit på bilen :applause:

• 4 weeks later...
Skrevet
Stili prosjekt! :) Ekje noke som e bedre enn en go gammal å BRUN E28 :D

Kor du kjøpte hjulbuelistene?? og pris? :)

Ja, syns fargen blir bedre og bedre. Hjulbuelistene kjøpte jeg originalt, kosta 4400,-

Skrevet
Elsker fargen og elsker bilen :D

Er det en M30B28 i den der?

Passer delene fra E24 rett over? :D

Nei det er en M30b25, med fullt servicehefte fra ny!!!!

Delene jeg skal bruke passer rett over ja, motor/gir og understell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...