|Ole| Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Er det samme lengde på alle z3 tannstenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Skal befatte meg i korthet - nei. Har ikke klart å samlet en oversikt over hvilke som er den rette, siden det sies så mye om de forskjellige! Men Z3 1.9 skal visst være den riktige, men flere som sier de har prøvd fra bl.a. 2.2 og sier den også er lik. Med mindre du har muligheten til å komme i kontakt med noen som har prøvd og målt alle er det igrunn vanskelig å si har jeg funnet ut. Men tuttifrutti her på forumet som bor i Ålesund importerer nyoverhalte Z3 tannstenger med 2.7 LTL, så han skal jeg kjøpe av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Skal befatte meg i korthet - nei. Har ikke klart å samlet en oversikt over hvilke som er den rette, siden det sies så mye om de forskjellige! Men Z3 1.9 skal visst være den riktige, men flere som sier de har prøvd fra bl.a. 2.2 og sier den også er lik. Med mindre du har muligheten til å komme i kontakt med noen som har prøvd og målt alle er det igrunn vanskelig å si har jeg funnet ut. Men tuttifrutti her på forumet som bor i Ålesund importerer nyoverhalte Z3 tannstenger med 2.7 LTL, så han skal jeg kjøpe av. Eg har enda eingang funne ei svinbillig stang så eg vurdere å kjøpe uansett, er egentlig verdt sjølv om det ikkje er riktig. Rekner med den er kortere enn e30 uansett...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Kortere enn E30 er den nok uansett ja, er vel ikke mange av de nyere som har 4 LTL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå