persa1993 Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 har et prosjekt gående, her er noe av det jeg gjør. oppdatering kommer etterhvert her er det jeg har gjort hittil: tok ut golv matten for å tørke den etter vinteren dette ble gjort for 2 uker siden
persa1993 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 har planer om å lakkere bilen i påska, så har kjøpt inn forskjelli snadder og begynt å demontere : noe lånt og mye kjøpt ; ) demontert front demontert venstre side demontert bakende fangeren har rustet fast så jeg gidder ikke å ta den av. har ikke tid til å reparere sånt denne gangen demontert høyre side smalt verksted men funker ; ) kommer oppdatering i kveld om jeg får gjort noe : )
persa1993 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 kvelden i kveld gikk med til klargjøring av dører og skjermer til sparkling og pussing måtte ha bord for å legge alt oppå (selv laget)
persa1993 Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 2 siste dagene har gått med til pussing og mye gjenstår men satser på å bli ferdig i løpe av de neste dagene nå. her er noen bilder sanblåst spakkel ruststoppgrunnning utbanket bulk P.S se'an personen du kjøper bil av så slipper du kanskje my ekstra jobb ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå