2654'n Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Her er da mitt nye prosjekt etter at volvon gikk til dundass, så da ble det E30 istedet. Er litt å gjøra, men den skal hel lakkeres, og fikses heeelt opp så den blir dønn strøken. skal ha blant annet gule lys forran, 18" hjul, m-tech 1 body kitt, turbo skal ettermonteres osv. blir også 3" eksos på'n. blir vel i løpet av måneden den skal lakkeres tenker jeg Noen bilder av hvordan den ser ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnyjohn97 Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 ser ut som et spennande prosjekt ditta der. liker e30 prosjekt so fyller me her.. hugs masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2654'n Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 ser ut som et spennande prosjekt ditta der. liker e30 prosjekt so fyller me her.. hugs masse bilder jada, blir morro detta Bilder skal jeg pøse på med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 men rieger styling? Kunne jo blitt en flott bil om du dropper den styling tanken da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2654'n Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 men rieger styling?Kunne jo blitt en flott bil om du dropper den styling tanken da.. ja, tenkte det, den ser så naken ut bak uten no styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 men rieger styling?Kunne jo blitt en flott bil om du dropper den styling tanken da.. ja, tenkte det, den ser så naken ut bak uten no styling M-tech1 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Bra du skal ta vare på den, og hyggelig å høre at du konverterte til BMW fra Volvo. Angående Rieger stylingen er det noe jeg ville droppet, for det ser rett og slett ikke ut. Gå for M-tech 1, modifisert M-tech 2 eller bare clean preface med chromefangere og lister, mye penere, samt bilen blir verdt endel mer! Bakfangeren din er forresten facelift (1987-) om du ikke visste det. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2654'n Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Bra du skal ta vare på den, og hyggelig å høre at du konverterte til BMW fra Volvo. Angående Rieger stylingen er det noe jeg ville droppet, for det ser rett og slett ikke ut. Gå for M-tech 1, modifisert M-tech 2 eller bare clean preface med chromefangere og lister, mye penere, samt bilen blir verdt endel mer! Bakfangeren din er forresten facelift (1987-) om du ikke visste det.Lykke til. Jo takk for det. Men da driter jeg i rieger. Da blir det M-tech 1 eller 2 Oja, hehe, det visste jeg ikke noen som har tips til sider der styling og diverse ting til E30 er billigere enn i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2654'n Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 men rieger styling?Kunne jo blitt en flott bil om du dropper den styling tanken da.. ja, tenkte det, den ser så naken ut bak uten no styling M-tech1 da? Ja, blir nok det istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2654'n Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Da har jeg fått tak i M-tech 1 bakfanger og sideskjørt, så da mangler jeg bare det viktigste, en M-tech 1 frontfanger. noen som har og vil sella? skriiik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Om du får tak i M-tech 1 frontfanger før meg, så blir jeg veldig deprimert. Har lett i over 5 måneder nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2654'n Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Om du får tak i M-tech 1 frontfanger før meg, så blir jeg veldig deprimert. Har lett i over 5 måneder nå.. hehe, såpass hehe jaja, vi får se da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Heisann Får skrive litt her jeg også da sånn at jeg lettere kan følge med på prosjektet. Er enig med Winchester angående Rieger-stylinga, så det gleder meg å se at du har justert plana der. Spørsmålet er bare om du finner en frontfanger her til lands før Winchester får slått kloa i den, hehe Blir etterhvert muligheter for å se bilen "live" her på Nordmøre da ettersom jeg har forstått? Nyoppusset forhåpentligvis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2654'n Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Heisann Får skrive litt her jeg også da sånn at jeg lettere kan følge med på prosjektet.Er enig med Winchester angående Rieger-stylinga, så det gleder meg å se at du har justert plana der. Spørsmålet er bare om du finner en frontfanger her til lands før Winchester får slått kloa i den, hehe Blir etterhvert muligheter for å se bilen "live" her på Nordmøre da ettersom jeg har forstått? Nyoppusset forhåpentligvis? jupp hehe ja, Rieger kan reise videre til noen andre, blir M-tech 1 på meg håper jeg klarer å få fatt i en før han haha hehe Jupp, det blir det vettu kommer ikke før bilen er pussa opp, blir om en uke eller no det ca. så da blir den heeeelt annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2654'n Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Da har jeg kjøpt nye felger til E30'n så da mangler bare body kittet og lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå