Gå til innhold

BMW 325i E30

2654'n
 Share

Anbefalte innlegg

Her er da mitt nye prosjekt etter at volvon gikk til dundass, så da ble det E30 istedet. :) Er litt å gjøra, men den skal hel lakkeres, og fikses heeelt opp så den blir dønn strøken. :) skal ha blant annet gule lys forran, 18" hjul, m-tech 1 body kitt, turbo skal ettermonteres osv. blir også 3" eksos på'n. blir vel i løpet av måneden den skal lakkeres tenker jeg :)

Noen bilder av hvordan den ser ut nå :)

IMAG0046.jpg

IMAG0047.jpg

IMAG0048.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du skal ta vare på den, og hyggelig å høre at du konverterte til BMW fra Volvo. :) Angående Rieger stylingen er det noe jeg ville droppet, for det ser rett og slett ikke ut. Gå for M-tech 1, modifisert M-tech 2 eller bare clean preface med chromefangere og lister, mye penere, samt bilen blir verdt endel mer! Bakfangeren din er forresten facelift (1987-) om du ikke visste det.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du skal ta vare på den, og hyggelig å høre at du konverterte til BMW fra Volvo. :) Angående Rieger stylingen er det noe jeg ville droppet, for det ser rett og slett ikke ut. Gå for M-tech 1, modifisert M-tech 2 eller bare clean preface med chromefangere og lister, mye penere, samt bilen blir verdt endel mer! Bakfangeren din er forresten facelift (1987-) om du ikke visste det.

Lykke til. :)

Jo takk for det. :)

Men da driter jeg i rieger. Da blir det M-tech 1 eller 2 ;)

Oja, hehe, det visste jeg ikke :)

noen som har tips til sider der styling og diverse ting til E30 er billigere enn i norge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Får skrive litt her jeg også da sånn at jeg lettere kan følge med på prosjektet.

Er enig med Winchester angående Rieger-stylinga, så det gleder meg å se at du har justert plana der. Spørsmålet er bare om du finner en frontfanger her til lands før Winchester får slått kloa i den, hehe :wink:

Blir etterhvert muligheter for å se bilen "live" her på Nordmøre da ettersom jeg har forstått? Nyoppusset forhåpentligvis? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Får skrive litt her jeg også da sånn at jeg lettere kan følge med på prosjektet.

Er enig med Winchester angående Rieger-stylinga, så det gleder meg å se at du har justert plana der. Spørsmålet er bare om du finner en frontfanger her til lands før Winchester får slått kloa i den, hehe :wink:

Blir etterhvert muligheter for å se bilen "live" her på Nordmøre da ettersom jeg har forstått? Nyoppusset forhåpentligvis? :wink:

jupp ;) hehe :)

ja, Rieger kan reise videre til noen andre, blir M-tech 1 på meg :) håper jeg klarer å få fatt i en før han :P haha :twisted: hehe

Jupp, det blir det vettu :) kommer ikke før bilen er pussa opp, blir om en uke eller no det ca. :) så da blir den heeeelt annerledes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...