Benhop Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Hei, har muligens en 525ixa på hånd til en billig penge, tenkte å bygge den om til manuell, mitt spørsmål er da, kan jeg bruke kassa fra en 525 uten firhjulsdrift?. har mine tvil, derfor lurer jeg på om noen her som vett d, takker for svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zykotec Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Ix girkassa har hvertfall eget delenummer. Jeg vet ikke akkurat hva forskjellen er, men de er ikke like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 med mindre du skal bygge om til rwd, må du ha ix kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 va vel egentli det jeg trodde selv og . takk for svar, mye arbeid å bygge den om til rwd eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zykotec Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Er mulig du kan beholde forstillinga som den er og bare bytte kasse og mellomaksling. Veit ikke om det er mulig å bare fjerne akslinger og diff fremme uten å gjøre noe med nav e.l. Om ikke må du nok bytte hele forstillinga da den er forskjellig fra rwd biler. Den har bl.a. ikke veteranbilstyring slik som vanlig e34 (snekke ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 det med styresnekka var d første jeg la merke til når jeg prøvde ixen. var mye bedre en den som står i rwd bilene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå