Mort-1 Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Er på utkikk etter carbon emblemer til panser/bagasjelokk++ til min e36. Så mitt spørsmål er: Er det noen som vet hvor de selger sånt billig eller er det noen her inne som har dette? Takk for svar. Mvh Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 har helt nye du kan få litt billigere en hva jeg betalte hos gs husker ikke men bare til å se pris send pm om itnr har også "M" kule, pedaler og brekk som aldri er brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 www.m-tuning.no har emblemer billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort-1 Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 har helt nye du kan få litt billigere en hva jeg betalte hos gs husker ikke men bare til å se pris send pm om itnr har også "M" kule, pedaler og brekk som aldri er brukt Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort-1 Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 http://www.m-tuning.no har emblemer billig! Takk for svaret:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå