carlhaakon Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Hei legger ut for en kompis som trenger orginale felger fort da han ikke får godkjent bilen med felgene han har. noen som har dette til salgs billig? eventuelt noen som ville lånt bort i hedemark og oppland område? Bilen er en orginal M3 Mvh Carl Haakon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 kan få låne mine... kan fraktes til lillehammer etter påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Kan låne mine 15" orginale. Er i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 jeg har originale 16" liggende. i bra stand.. men billig, det trur jeg nok ikke de går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 hei takker for alle svar. felger fikk vi lånt av DBTm3 så bilen ble godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå