635csi Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Hvilket firma? Har brukt et firma i Tr.heim et par ganger tidligere, og har et par felger inne for litt retting der akkurat nå.
600nm:-) Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 de gjør sikker en god jobb der, syns bare det var utrolig rart at de ikke kunne se at de fortsatt ikke var bra og levere de ut som at felgene var ok. Håper du er heldig med dine felger
635csi Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 Hmm, har forøvrig ikke sjekket de felgene jeg fikk tilbake etter retting sist nå. Skal ta en sjekk i morgen for sikkerhetsskyld. Men uansett ville jeg nok ha klaga på jobben. Ta en prat med dem og konfronter dem med problemet. Ved et ekstremt tilfelle fikk jeg faktisk beskjed om at de ikke fikk til å rette felgen. Sendte den så til Sarpsborg Karosseri, og vips var felgen i orden. Dette var forøvrig for flere år siden, så jeg vet ikke om de har oppgradert utstyr/mannskap siden den gang
600nm:-) Skrevet April 20, 2011 Forfatter Skrevet April 20, 2011 Fikk tatt en ekstra sjekk på felgene i dag på et lokalt dekkverksted, fikk de balansert opp på nytt og vips ingen vibrasjon. Så da gjorde de nok en god jobb på wheelie. vart en god start på påsken dette
hao Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Det er direkte urettferdig av deg å legge ut negative kommentarer om et firma slik uten at de har fått mulighet til å rette det opp etter seg. Alle kan gjøre feil men noen er jo seriøse og vil ordne opp. Ta kontakt med de og klag på jobben. Hvis de da ikke fikser dette så legg ut hvor useriøse og lite kompetent de er
M|Fjeld Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Det er direkte urettferdig av deg å legge ut negative kommentarer om et firma slik uten at de har fått mulighet til å rette det opp etter seg.Alle kan gjøre feil men noen er jo seriøse og vil ordne opp. Ta kontakt med de og klag på jobben. Hvis de da ikke fikser dette så legg ut hvor useriøse og lite kompetent de er +1!
///MoePower Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 +1 Du la det til og med ut før du fikk dem sjekket i balanseringsmaskin, med andre ord kunne det ha vært understellet ditt som gjorde at du fikk vibrasjoner og ikke nødvendigvis felgene.. Hvis det kun måtte en balansering til for å få de bra så er jo også det et tegn på at ikke felgene var dårlig rettet. For alt man vet kan det ha falt av et lodd eller at noen har montert de feil eller glemt av å balansere et hjul osv, uansett så burde du latt dem få sjansen til å kikke over felgene på nytt.
600nm:-) Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 Ja tar den kritikken. men nei de kunne ikke vert understellet, pga av det var ingen vibrasjon med andre felger. men her var d snakk om et lodd som hadde ramlet av. Og nei det var ikke så lett og få de til og sjekke felgene da jeg bor 35mil fra det verkstedet... Som jeg skrev tidligere de gjorde en god jobb, de tok 900kr pr felg som jeg tror er helt vanlig pris.
RoaldJ Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 ....syns du burde ordne opp i din første post.. er ikke alle som gidder å lese gjennom alle komentarene nedover, og dermed utgir du fremdeles dårligt rykte på firmaet for de som kun leser den første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå