palacio Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Lurer ille på hvordan det er å bytte motor på 1-serie E87 (1.6) til fks en m3 motor? Frister veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 hvilken m3 motor? =P den med 4, 6 eller 8 syl? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Ring Hartge og spør, de har montert M5 V8 i 1'eren .. Forsåvidt SS Performance også, de har nettopp puttet E92 M3 V8'er i 1'eren også.. Eneste drittet, er at du må flytte på torpedoveggen mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Må du flytte på torp veggen da ? Så er det ikke bare motoren du må ha, men alt rundt og hvem som skal koble opp dette med org sprut da tro ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Jeg vet sannelig ikke hvor jeg har det i fra, men husker bestemt at jeg leste det et sted, men det var under bygging av Hartge sin H1 (som bruker 5.0l'eren fra E39 M5). Kanskje den motoren bygger mer enn den fra E92? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå