bmwm3touring Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 kjøpte meg en 318i touring her for litt siden. syns det var en litt kjedelig bil originaql så nå fikser jeg den opp litt. to do list. m3 frontfanger. angeleyes. 17"e46-m3felger. senkesett. proffsote ruter. ta overflate rust. anlegg bytte venstre hjulbue bak. bytte v.bakdør. bytte bakluke. m-tech ratt. m-tech girkule. m3 vader interiør. vite og røde baklykter. gromlydspotte. nye grøftelys. kommer med tiden.(om en stund). m3 motor å driverk. m5 bremser. noen ting er allerede gjort med bilen. sånn ser bilen ut idag motorrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 noen som kan fortelle meg hva jeg må gjøre for å putte inn en 318is motor?? må jeg bytte ellnett eller no?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 da har jeg kjøpt litt deler. m3frontfanger. må lakkes først. ksr shortshift. senkesett. husker ikke hvor mye m-tech girkule- montering kommer til uken:) skal komme med masse bilder. har et spørsmål. på den nye girspaken er det en knekk/vinkel. skal den være vendt fremover eller bakover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Er det orginalfanger på bildet. ? Hva er eventuelt gjort med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 er en ac shnider fanger. den skal byttes ut å er for øvrig til salgs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Kan du sende meg noe bedre bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 skal orne det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 da var m3fanger montert. og senk kommer i morgen. bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 da har man vært på gs idag å bestilt siste listen til fangern og kjøpt gul lyktefilm. det ble gule grøftelys på bilen:) beklager at jeg er sein med bilder må bare få rota meg til en photoshoot:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavier Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Fine biler det der, har selv en e36 touring 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-mads Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Fin bil er null stress og sette inn IS motor i touring har gjort det selv vis du lurer på noe så er det bare og spørre : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Fin bil er null stress og sette inn IS motor i touring har gjort det selv vis du lurer på noe så er det bare og spørre : ) hvordan er det med el nett, kontakter osv?? alt går over ens?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå