jarle.t Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 denne var veldig billig.... uten servicehefte og med tamperdot... vær obs på denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28056264
Arild G. Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 han mener vel at det sannsynligvis er tuklet med kilometerstand, siden prikken bak [km.] i displayet lyser
SweetBMW Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 Behøver ikke nødvendigvis væra det. Hvis han har byttet cluster pga gåent display vil du få denne om du kjøper brukt og ikke får et firma til å kode om for deg. BMW gjør ikke dette. Utover at du har den prikken der så fungerer instrumentet 100%, dessuten kan du alltids lese av KM stand fra LCM uansett, det hadde jeg gjort o jeg hadde sett denne bilen IRL og skulle prøvekjørt. Kunne vært morsomt og sett uttrykket på selger om jeg kom tiblake og sa at KM stand er ikke det, den er det og det.
hao Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 NB: Annonsen er avvist. Annonsen er merket slik. det har jeg aldri sett før?
jarle.t Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 det er en import bil uten servicehefte, med tamper dot.... og ja det er billig for en 325coupe med den km selv om det står stygge seter i den
SweetBMW Skrevet April 21, 2011 Skrevet April 21, 2011 Ring og spør hvorfor da vett. Lett å sjekke opp.
jarle.t Skrevet April 21, 2011 Forfatter Skrevet April 21, 2011 ja det er bare til å ringe.... det er en øst europeer som selger den, enda et godt tegn
jonr Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 hvilken prikk er det snakk om egentlig? se bilde over her. km merket over klokka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå