///ben Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Skambud vurderes, da jeg må bli kvitt denne nå! Vil egentlig ikke selge bilen, men er jo interessant og se hva jeg kan få av bud! Får jeg rette budet selger jeg. Har fått godkjent søknad om og bygge om til 525, det eneste som gjenstår er å ordne brekket, så kan den vises og godkjennes. Bilen er veldig fin og se på! Det er m5 skinn i den. Bilen er EU godkjent frem til august neste år om jeg ikke tar styggfeil. Alt av foringer, ledd og stag er bytta under bilen, den er som en drøm å kjøre! Kan ta cab i bytte (kun BMW) Jeg lar bildene tale for seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nerberg Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Får ikke til å gi deg et bud uten prisantydning desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Gidder ikke vurdere det under 30.000,- Da den er kosta på i huet og ræva, og med tanke på innteriøret, shadowline osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nerberg Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Kan ikke du sende meg litt mer graverende info og flere bilder på epost så skal jeg se hva jeg finner ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Kan se om jeg får gjort det i løpet av helgen, står på farta nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nerberg Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Kjempegreier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 langt er denne bilen kjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Den har gått 367000, men det er da bare selve karosseriet, da alt av understell og motor er 525, og innteriør er m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Har sendt pm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwTonje Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 intrisert i atv i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kranierot Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Vist du ikke får solgt bilen i sommer så kansje.... skal kjøpe bil i høst - fram mot jul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 m20 eller m50 motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå