bullseyee Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 hallo har en 316 stasjonsvogn jeg ønsker å bytte i en svart sedan e46 med svart interiør. litt om bilen: den er en 2003mod facelift den har hatt 2 eiere ink meg. den har gått litt over 200.000 svart sports interiør med justering i hue å ræva. børsta alu lister inni, ganske pen å strøkin inni. eneste problemet jeg har hatt med den var at den ikke ville starte en gang, men ble da sendt på værksted på bmw å fiksa, var noe med reg kjede, men alt er i orden nå, dette er snart 2 år siden. god bil å gjøre å blir god å varm. pent brukt. den er ikke senka mer, men senke settet kan følge med om ønskelig, er av merke, ga justerbart trenger nå penger til en anna bil, så den går for 85.000 fort bare å spørre hvis det er noe dere lurer på
Stonescream Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Kanskje noen har lyst å kjøpe den, så som et alternativ kan du sette opp en pris du ønsker ved et salg. Litt mer info ang service og slikt hadde jeg likt å sett.
bullseyee Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 den ligger på autodb.no til 120.000kr. men prisen er så klart diskuterbar. har vært nøye med olje skift å slik på den, service hefte opp til 180.000 ca. blir levert ferdig eu ok
bullseyee Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 send meg pm med litt info om den da, å bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå