M|Fjeld Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Yay Har nå kjøpt meg ny bil, og denne gangen falt valget på en 91mod E36 318i sedan Bilen har Koni sport justerbart senkesett og 17'' TSW Imola s.hjul står skrevet i vognkort Skal friskes opp etterhvert med diverse godsaker: - 325turbo! motor og gir - Coilovers - M3 plastikk rundt om - Omlakkere og ta all rusta - Depo AE - Sote alle rutene Har lekt meg med photoshop den siste timen, her er resultatet om hvordan den forhåpentligvis blir Ros og ris tas imot! Dette er bilder fra salgsannonse! Egne bilder kommer imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Najs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 gjør seg det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Det gjør det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 bra planer, du får oppdatere med mange bilder=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Takker Kommer masse bilder på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Da henta jeg nye bilen igår kveld!!! Skal få en runde med polering og voksing imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Etter poleringa tror jeg denna blir riktig så fin bare kvitte seg med baklyktene Ser ut som en fin farge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Baklyktene skal byttes ut mot originale så fort jeg får sota dem Har ikke funnet ut av fargen enda, men fin fin farge på den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Nypolert bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Lyktene minner meg om noe legogreier. Ellers potensiale! Behold oransje blinkers da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Takker Lyktene ble lakkert matt svarte i natt, så det er nå fiksa på Oransje blinkers skal beholdes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Står 325 fram og bakstilling på bilen fant jeg ut av! Da sparte jeg en del kroner og arbeid der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Kjappe seg med bilder da når de er montert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå