team bmw Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Komplett delebil med M50 B25 motor med overhalt topp nye kammer (ca 220hk) manuelt gear. Bilen er svensk derfor delebil. Komplett 10 000,- eller bud
xyz Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 hei intrisert å bytte 525 en i enn golf 3 eu i to år og betalt av gift for i år
Store Are Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Er ute etter last sikrings nettet som skal sitte bak sete ryggen i sort farge . Har du det?
team bmw Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 golf 3 kan kansje være av interesse, send noen bilder + info på mail til meg. skal sjekke om nettet sitter der. bilen selges fortrinnshvis komplett, å siden det er flere som er int. i hel bil blir det ikke plukket deler av den denne uka.
RF91 Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Var planen å hente den på lørdag, pengene ligger fortsatt klare. Men da den luringen i hønefoss plutselig solgte bilen jeg og en kompis skulle hente til en annen, blir det litt langt å kjøre kun for en delebil :/
team bmw Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Skjønner det, men du er ikke alene om å sende mange mail uten å dukke opp. Men bilen blir stående til noen kommer eller jeg har tid til den sjøl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå