can92 Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Hei! Har en 92 mod coupe. Når jeg låser bilen, så låses den opp igjen på 1 sekund, også må jeg låse en gang og da låses den. Har byttet microbryter inni dørlåsen og det hjalp ikke! Sitter ikke en microbryter i den dørlåsen som sitter i karosseriet. Noen som vet hva som kan være årsaken?? Coupelyset funker helt fint uten noen problemer. Vet liksom ikke hva det kan være
can92 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Har søkt rundt lenge, men ingen som har svar på dette problemet! Er jo ikke store feilen, men veldig irriterende etterhvert..
can92 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Så mange med samme prob, ingen vet hva det er
kabeldeigen Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Grunnet at låsene går opp når man prøver å låse bilen skyldes at låsesytemet mangler tilbakemelding fra en eller flere låser at de faktisk er gått i låst posisjon
kabeldeigen Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Ja, si det...Aldri brydd meg om det. Men jeg kan tenke meg at det er en microbryter inni låsmekanismen som gir tilbakemelding at låsen er gått i lås. Hvis denne har stor overgangmotstand blir det brudd i kretsen. Bare en tanke jeg har, men aldri selv åpent en låsekasse så vet ikke hvordan disse ser ut inni.
kabeldeigen Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Kan være flere, 1 for hver dør, bagasjerom og bensinlokket. Og det kan være brudd i en ledning etter eller annet sted.... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=50
can92 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Såpass ja.. Bare tull det greiene der! Noen som har fikset dette problemer?
Snake____1 Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Prøv å lukke opp døren, trykke på microbryter i karroseriet "der dørlåsen holder fast" åsså lås. (samtidig seff. ) samme prob?
Skuten Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 Har mye av det samme problemt men eksta gale er at vindu går opp og ned av seg selv, tomt batteri neste dag. Er 2 micro brytere i låsekassen, en gul og en svart, verfall på vs side. Har også bytted den gule men uten hell. Så er det en mekanisk arm og en fjør på den gule. Men så er spørsmålet skal ikke den armen gå i retur? Kan vell være det som larger fanskapet. På bimmerdiy står det at bryteren ikke levers uten armen og det. Fikk det ikke med, på dele katalogen står det heller ikke noe. Går det ikke an å ohme bryterene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå