Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en 92 mod coupe. Når jeg låser bilen, så låses den opp igjen på 1 sekund, også må jeg låse en gang og da låses den. Har byttet microbryter inni dørlåsen og det hjalp ikke! Sitter ikke en microbryter i den dørlåsen som sitter i karosseriet. Noen som vet hva som kan være årsaken?? Coupelyset funker helt fint uten noen problemer. Vet liksom ikke hva det kan være

Skrevet

Har søkt rundt lenge, men ingen som har svar på dette problemet! Er jo ikke store feilen, men veldig irriterende etterhvert..

Skrevet

Grunnet at låsene går opp når man prøver å låse bilen skyldes at låsesytemet mangler tilbakemelding fra en eller flere låser at de faktisk er gått i låst posisjon

Skrevet

Ja, si det...Aldri brydd meg om det.

Men jeg kan tenke meg at det er en microbryter inni låsmekanismen som gir tilbakemelding at låsen er gått i lås.

Hvis denne har stor overgangmotstand blir det brudd i kretsen.

Bare en tanke jeg har, men aldri selv åpent en låsekasse så vet ikke hvordan disse ser ut inni.

Skrevet

Har mye av det samme problemt men eksta gale er at vindu går opp og ned av seg selv, tomt batteri neste dag.

Er 2 micro brytere i låsekassen, en gul og en svart, verfall på vs side. Har også bytted den gule men uten hell.

Så er det en mekanisk arm og en fjør på den gule. Men så er spørsmålet skal ikke den armen gå i retur? Kan vell være det som

larger fanskapet. På bimmerdiy står det at bryteren ikke levers uten armen og det. Fikk det ikke med, på dele katalogen står det heller ikke noe. Går det ikke an å ohme bryterene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...