UFC Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 God dag folkens Har kjøpt meg en delebil 318i sedan som jeg kun trenger, girkassa, motoren, eksosanlegget(hele), bakfangeren. frontrute. Så ALT annet selges, som feks: 318 is: 318 is motor med ALT! 6 coiler eller fler. 2 ledningsnetter. Radiator osv osv osv 318i sedan: Nye piggfrie vinterdekk med de felgene på bildet. Frontfanger original (litt knust). Alle 4 dørene. M3 lister, mangler en liten list høyre side bak. Bakruta Bakluka Vinduer Sidespeil Siderutene Frontlykter originale Interiør (slitt på fører sete og litt over alt, ikke mye) Høyre skjerm Høyre inneskjerm Radiator Takluke Bærearmer, stag, drifaksler Senkesett bak justerbar + vanlig også forran vanlig osv osv osv OSV OSV Masse deler som jeg også har glemt folkens så bare spør i vei og gi bud.. ALT skal BILLIG bort. Jeg holder til i Buskerud. Ved Drammen. Tlf: 95366899 Bilder:
UFC Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Justerbar bak (1000) vanlig bak (500, litt rust) vanlig foran (500, rusten) Kom med bud!
Mkhovda Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 skulle gjerne hatt taklukegiret på denne bilen viss det er i bra stand og det må være m sveiv altså ikke elektrisk. J€eg lurer også på vinterdekkene, hva er mønsterdybden på de. mvh marianne
Christer Knutsen Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 Justerbar bak (1000)vanlig bak (500, litt rust) vanlig foran (500, rusten) Kom med bud! Fjørene eller demperne som er rustne?
UFC Skrevet April 25, 2011 Forfatter Skrevet April 25, 2011 Christer Knutsen. Det er fjerene som er rustne. Mkhovda. Ja det er sveiv og har taklukegiret. Dekkene er nesten helt nye, samt felgene ser gangske strøkne ut. Gi bud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå