Kenneth520IA Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Trenger noe hjelp med bilen min, og lurer på om det er noen der ute som vet om noen som kan BMW, og som kunne hjulpet meg for en grei penge?? Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål/biltype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 hva er problemet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Oppdater navnet på posten din til faktisk hva som er problemet. Ikke bare spørre om noen vet om noen i krsand. Kjenner et par der, men ja...Du må nesten fortelle mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Har to stk e-39 touring, hvor jeg har problemer med baklukene. Den ene tror jeg er brudd i noen kabler til luka. Hverken bremselys eller visker virker. Har hørt at dette kan være svakhet på disse bilene. På den andre trenger jeg å bytte hengsler til luka. Hadde vært greit å komme i kontakt med noen som kunne hjulpet meg med ting og tang når det skulle oppstå noe med bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Har byttet hengsel på disse engang, grei skuring om du er to personer. Bare husk å ha luke i øvre posisjon når du løsner, ellers skvetter du noe innihelvete når demperen smeller til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Du kan ta kontakt med meg, når du får mekaniske problemer, det elektriske er ikke noe jeg vil gjøre på andre sine biler. bare send en pm vis du noen gang får problemer! har stort lokale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå