mudbug Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Jeg har oppgradert mine mekanisk stramme til hydraulisk stramme for 5 år siden. Idag går jeg gjennom strammehjul for å høre på ulyd med stetoskop. Jeg hørte bankelyd som metall mot metall på den hydraulisk stramme. Er det sånn? ellers den har tatt kvelden?? Hvis du bruker ikke stetoskopet, så hører du ikke noe lyd. Takk for info. Det er den jeg snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Som regel bør strammehjul byttes etter noen år fordi lagrene går tomme for fett,går å sette inn med nytt fett hvis det ikke er defekt men det er vel standard med hydraulisk strammer på e39 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Som regel bør strammehjul byttes etter noen år fordi lagrene går tomme for fett,går å sette inn med nytt fett hvis det ikke er defekt men det er vel standard med hydraulisk strammer på e39 ??? rullehjulet er nytt. Jeg har mekanisk stramme på min bil. Da den hadde ulyd, så fikk jeg den hydraulisk stramme. De slutter å produsere mekanisk stramme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå