spruddel Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 En kompis som skal selge sin Baracuda speedbåt med 90hk Tohatsu motor. Skal få ordnet bilder og link til annonse snart. Utrolig morsom og stabil båt å kjøre. Spør om du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Er vel ca. 65000. Fra annonsen som snart kommer ut. Selger med tungt hjerte min Barracuda 17 fot. Kjempe morsom båt i alt slags vær. Båten ble støpt i 2003 og er siden den gang tatt godt vare på. Mye byttet i 2009: Satt inn høytalere og hifi/radio, ny frontrute, skiftet mye elektrisk anlegg, ekkolodd og satt inn brannslukningsapparat. På båten står det en tohatsu 90 hester med en ballistic 17".Motoren ble kjøpt av forhandler og ble totalrenovert i fjor av samme forhandler. Har ikke hatt noen problemer med denne motoren! Dette er en veldig god kombinasjon. Båten er kjempe morsom å kjøre. Meget gode sjøegenskaper. Selges grunnet bil kjøp. Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse! Gi bud. Ta kontakt for mer informasjon. Innbytte kan vurderes! UTSTYR: ballistic - propell fendre tau åre/båtmannsake lanterner hifi havnekalesje ekkolodd gode seter vannpumpe fast tank brannslukningsapparat horn (defekt) Han er ute etter en E34 vet jeg. Tenker vel på bil i 20000-30000 prisklasse, så hvis noen har noe bra i dette sjikte, så si ifra. Helst ikke E36 tror jeg. Må være bakhjulstrekk og manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Får avvente bilder jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Eneste jeg har foreløpig.. Annonsen kommer ut imorgen med fler bilder Men ser foreløpig der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 http://www.finn.no/finn/boat/used/objec ... e=25667957 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Savner bilder fra oppi båten da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Kan ikke du ringe han som er oppgitt som selger i finn-annonsen? Så kanskje han har noen liggende. Båten står i Halden og vi bor i Oslo, så er litt vanskelig å få tatt nye bilder nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Ser moro ut Denne må vurderes.. Litt langt å hente men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Kan selv skrive under på at dette er veldig morsomt! Står som sagt i Halden, og båthenger følger ikke med, men kan kjøpes for tillegg i prisen på 15000 (tror jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Noen bilder oppi. Ellers er det to "bøtteseter" foran (sitter veldig bra i de) og en sofa bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x3silje95 Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 kan man kjøpe båten for under 15 000 uten motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Nei, beklager. Men kan kjøpe båten uten motor for 25.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Båten er fortsatt til salgs selv om annonsen ikke er aktiv! Kom med bud! Er min båt, men spruddel var så hyggelig å legge den ut for meg Edit: Ny pris nå: 49 000 ! kupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå