lloydsb Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 gratulerer med pen vogn.. Blir det her å nå påtide å oppgradere fra råne tralla kan jeg få spørre hvor mye du måtte ut med? og km.stand? gjerne pm hvis ikke du vil dele pris med alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 gratulerer med pen vogn.. Blir det her å nå påtide å oppgradere fra råne tralla kan jeg få spørre hvor mye du måtte ut med? og km.stand? gjerne pm hvis ikke du vil dele pris med alle.. Takk . Kjekt med ny bil , litt kjipt at eg kun fekk bruke den ein halv dag før eg måtte reise på jobb. Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Litt bilder av mods som eg skal bestille : Carbon difussor , men må finne til bil med avtakbar hengerfeste. Noen tips? Carbon splitters : Angeleyes : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Sitter å vurderer på nye felger etter vært. Men er usikker på om eg skal ha 18" eller 19 " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Heldig som fikk tak i denne..såg lenge på den selv men måtte prioritere andre ting, tror du har gjort et godt kjøp bra mods du har tenkt og gjøre..blir nok ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 19" !! Angret på 18" da jeg hadde E46, har 19" nå og er mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Heldig som fikk tak i denne..såg lenge på den selv men måtte prioritere andre ting, tror du har gjort et godt kjøp bra mods du har tenkt og gjøre..blir nok ikke feil Tror det var eit godt kjøp. Skal bli kjekt å få på litt meir mods blir fort ein litt tøffere bil da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Ja, på disse som er orginal mtech 2 så er det ikke mye som skal til før du har en rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 19" !! Angret på 18" da jeg hadde E46, har 19" nå og er mye bedre Vi får se litt etter vært kva skjer. Tror eg går får 235/35-19 8,5*19 ET40 Har du senket din e46 ? Noen som har ein ca peiling på kor stor dim på dekk/felg og et eg kan kjøre med uten å måtte valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneSch Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 jeg har justerbart fra supersport og senket nesten helt i bunn foran og litt mer enn halvparten bak. Jeg kjører med 8,5x19 m/ 225/35-19 foran og 9,5x19" m/ 245/35-19 bak. Subber aldri og ser knall ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Har ikke senket min nei, men kommer vel senk en dag og 245/255 bakhjul og 225 framhjul vel. Blir litt i bredeste laget som jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Jeg kjører på 265 bak, subber sjeldent. Ikke senket vedig mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Noen som har erfaring med Chip til 320dM47N 150 hk diesel ? Vurderer å chipe bilen hos TS. Noke som har noen tips og råd ang Chip ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Min gamle 320d var chipet, den ble chipet hos Turbo Karlsen i Mjøndalen. Hadde ca 190hk og 390nm, du vil nok få litt mindre med tanke på automatkasse, men er helt klart en lur investering. Lavere drivstofforbruk, motoren belastes mindre og er noe helt annet ved forbikjøringer Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå