E39_Cato Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 ønsker å kjøpe høyre bakvindu til min coupe. grøftelys enten kun h.side da dette er den jeg mangler eller ett sett med sorte. ønsker også å kjøpe sånne keskin kt-1 felger.. med dekk og så godt som strøkne! gir ikke mer enn 7000,- og de må være i nærheten av vestfold. ( de MÅ passe på e36 coupe ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 har høyre grøftelys til deg. hvor mye er du villig til å betale?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Kommer an på hva du syns du kan selge for når helt nye sett ligger til 998 på gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Kommer an på hva du syns du kan selge for når helt nye sett ligger til 998 på gs prøver meg på300 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Har vindu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Da var vindu kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå