modecar gtr Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 hei leger snart utt bilder av en bmw e36 cab med gtr styling som jeg driver å bygger . litt info om bilen av det som er montert . bare å komme med sp:) m3 gt 3 liter motor sinter lamell m3 race alu leta sving hjul m3 scorpio eksos hele veien ebc turbo grove skiver yellowstuff klloser race-gate supersprint racekats k sport air suspention deluxe ms data sprut . litt jobb er det. leger snart utt nye bilder . må bare få på air suspetion så jeg får senket bilen helt ned til grunden . planen er å bygge hjul buene sån att når jeg senker bilen blir litt av felgen borte under hjul bua .
modecar gtr Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 sån da har jeg lagt utt noen bilder, flere bilder kommer når jeg begynner med air suspentionen . bare å komme med synsvinkler på bilen . har ikke funnet en bmw e36 cab med gtr body kitt på google eller noen annen sted.
Endre Hånde Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 Se der ja. Årsaken til at det ikke er noen av de er vel at GTR og cab ikke helt passer sammen. Er jo ikke akkurat racing med cab. Men morsomt prosjekt.
Papperboy Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 kule de gtr kit'ene men passer vel bedre på en racing bil.. men det gjør seg vel på show også
miklysa Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 Denne kan du vel aldri få kjøre på veien lovlig med? :S
Oddey Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 1,6l? likte bilen jeg as! leser du første posten hans står det 3.0 M3 GT motor...
-Erik- Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 1,6l? likte bilen jeg as! leser du første posten hans står det 3.0 M3 GT motor... Sikkert ment som tull til mitt inlegg Noen videre planer med motoren eller forblir den orginal?
Endre Hånde Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 lurer litt på hvorfor GT motor jeg? Får jo 3,2 billigere enn 3,0 GT... (Siden den ikke skulle inn i noe GT uansett)
316 Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 Lav og brei blir den nok i allefall, men ikke min smak.
modecar gtr Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 1,6l? likte bilen jeg as! leser du første posten hans står det 3.0 M3 GT motor... Sikkert ment som tull til mitt inlegg Noen videre planer med motoren eller forblir den orginal? tenkte jeg skulle ta utt motoren til vinteren igjen å bygge m3 motor med race turbo og div . det er jo 340 hk i den nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå