modecar gtr Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 Se der ja.Årsaken til at det ikke er noen av de er vel at GTR og cab ikke helt passer sammen. Er jo ikke akkurat racing med cab. Men morsomt prosjekt. det er derfår jeg bygger bilen . får jeg har ikke set noen med det kitet på en cab bare i e46 .
modecar gtr Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 kule de gtr kit'ene men passer vel bedre på en racing bil.. men det gjør seg vel på show også jeg får da håpe det blir bra til slutt . slitter litt med felg valget . så vis dere veit om noen bra steder i oslo som har breie felger så er det bare å si ifra.
modecar gtr Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 1,6l? likte bilen jeg as! leser du første posten hans står det 3.0 M3 GT motor... Sikkert ment som tull til mitt inlegg Noen videre planer med motoren eller forblir den orginal? derfår det er en gt motor i bilen med det første er det att den satt i når jeg kjøpte bilen . videre planner får motoren er å ta utt den til vinteren å bygge om den til turbo med ca 700 hk så den holder til litt moro . men men som alle prosjekter så tar det tid .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå