-Vegard- Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 Selger følgende deler til e39: *Airbag til multifunksjonsratt (med knapper) *ABS sentral *Speil m/varme, begge sider (grønne). *Bakstilling 528iA, med mellomaksel og diff. *AC radiator *Bakdører til touring *Bensinpumpe m52 *6stk coiler m52 *Styreenhet til m52b20 *Vindusvisker motor og arm *Luftbelger til nivåregulering. Kom med bud. Hvis ingen trenger noe går det på dynga før 17. mai Bus gis enten på pm eller på tlf 40065861.
trymodin Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 140A mener jeg Hei. Hvor mye for ABS enheten?? Rune
opeth84 Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Speil med varme. Kan dette monteres i 98 mod E39 som ikke har speil med varme opprinnelig? Mye arbeid i så fall, og pris på dette?
-Vegard- Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Skrevet Mai 1, 2011 Speil med varme. Kan dette monteres i 98 mod E39 som ikke har speil med varme opprinnelig?Mye arbeid i så fall, og pris på dette? trodde alle e39 hadde varme i speila jeg? er null stress å ettermointere i tilfelle, bare koble til strøm. 600 for begge
opeth84 Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Speil med varme. Kan dette monteres i 98 mod E39 som ikke har speil med varme opprinnelig?Mye arbeid i så fall, og pris på dette? trodde alle e39 hadde varme i speila jeg? er null stress å ettermointere i tilfelle, bare koble til strøm. 600 for begge nå ble jeg nesten litt usikker selv. Hvor er eventuelt en bryter eller lignende for å skru av/på varme i speilene?
Mysemannen Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Speil med varme. Kan dette monteres i 98 mod E39 som ikke har speil med varme opprinnelig?Mye arbeid i så fall, og pris på dette? trodde alle e39 hadde varme i speila jeg? er null stress å ettermointere i tilfelle, bare koble til strøm. 600 for begge nå ble jeg nesten litt usikker selv. Hvor er eventuelt en bryter eller lignende for å skru av/på varme i speilene? Mener de er helautomatiske og regulerer styrke etter utetemperatur.
grimfer Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Dørene: Er fargen Oxfordgrønn metallic? I så fall: Hvilken stand er de i? Rust/riper/bulker? Har du bakluke/"glassluka" bak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå