morten90 Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 intressert i bakdørene, hvilket farge svart metalica ?
toffe92 Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 grønne av et eller annet slag sjekk fargekoden da vell!
-Vegard- Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 ta deg en bolle a lillegutt, bilen er hogd så har ikke fargekoden
hurlumheio Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 har du bilen enda? vist du har di svarte klipsa som holder lufttilførselslangen oppå belgen fast så er jeg veldig intressert i di
Random Hero Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 ser at bilen er sendt til sin siste gravplass, men har du noen av delene igjen?
runar.oye Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Speil med varme. Kan dette monteres i 98 mod E39 som ikke har speil med varme opprinnelig?Mye arbeid i så fall, og pris på dette? trodde alle e39 hadde varme i speila jeg? er null stress å ettermointere i tilfelle, bare koble til strøm. 600 for begge nå ble jeg nesten litt usikker selv. Hvor er eventuelt en bryter eller lignende for å skru av/på varme i speilene? Min e39 er 97 mod, og den har varme i speil. er ikke noen bryter for dette.. Har du sjekket om speilene har vært knust og nye speil har blitt limt på de gamle? Da virker det nemlig ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå