R Andersen Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Hva er vanlige feil på E91 320d, og hvordan er serviceintervallene på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Min har akkurat rullet 77k. og det har ikke vært noe problemer med denne, utenom noe "gnikse"-lyd fra bakstillingen. Er snakk om en foring som har tatt kvelden. Snakka med GS på Bud og de sa at det var ganske normalt på E90 værtfall. Utenom det så har jeg ikke hørt så veldig mye om hva som bruker å gå galt. Alt det vanlige blir gjort på service; olje, filter, bremser osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Takk for info. Tenkte på ved hvilken (ca.) km. stand man skal inn på service. Skal kjøpe bruktbil, og da er det jo litt vesentlig ang. pris hvis den snart skal på service eller ei. Det gjelder forøvrig 163 hk versjonen. Regner med det finnes flere versjoner av 2.0d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Les denne tråden, står mye nyttig info ang motoren E91 har også. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=177720 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Takk for info. Tenkte på ved hvilken (ca.) km. stand man skal inn på service. Skal kjøpe bruktbil, og da er det jo litt vesentlig ang. pris hvis den snart skal på service eller ei.Det gjelder forøvrig 163 hk versjonen. Regner med det finnes flere versjoner av 2.0d. Service er avhengig av kjørestil. Tommelfinger regel er 30 000km/2 år. Send meg en pm med mailadressen din så kan du få litt mer info. Fint om du kan gi meg reg nr eller chassinr så kan jeg sjekke utstyr motor osv. Vi har hatt litt turboproblemer på disse bilene i det siste. dvs en på en 320dat en på x3 og 2 stykk 1 serier. Alle med 2.0diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå