Snake____1 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 For dere som har noen BMW deler til overs, gi en lyd! Hentes i rogaland. Ønskes: Listen oppdateres... 2-dørs, bakluke + forskjermer + panser og dører. Rattstamme, pluss evnt. ratt. Speedometer Lysbryter, hovedlys grillramme + ramme rundt radiator. Boardcomputer liten eller stor. Pedalboks med clutchsylinder. Bremsekraftforsterker. Midkonsoll. Det er samme hvilken stand delene er i, billigst mulig. hehe. Mvh, Joachim Tlf i signatur, send gjerne en sms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 jeg har spedometer og lysbryter til deg. 500for speedo og 100 for brytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Har rattstamme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 jeg har spedometer og lysbryter til deg. 500for speedo og 100 for bryternHvilket speedometer er det snakk om? 4/6cyl 220/240/260kmt?Har rattstamme..Med nøkkel til tenningslås? Går det an å sende denne i posten? Evnt. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 jeg har spedometer og lysbryter til deg. 500for speedo og 100 for bryternHvilket speedometer er det snakk om? 4/6cyl 220/240/260kmt?Har rattstamme..Med nøkkel til tenningslås? Går det an å sende denne i posten? Evnt. pris? Den er uten tenningslås. Kom med bud du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 har grill, org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Farge er det på grillen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 jeg har spedometer og lysbryter til deg. 500for speedo og 100 for bryternHvilket speedometer er det snakk om? 4/6cyl 220/240/260kmt?er snakk om 4syl 240kmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Jeg har ett til 260, 6 syl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Har speedometer, lysbrytere, computer bkf og midtkonsoll. For dere som har noen BMW deler til overs, gi en lyd! Hentes i rogaland.Ønskes: Listen oppdateres... 2-dørs, bakluke + forskjermer + panser og dører. Rattstamme, pluss evnt. ratt. Speedometer Lysbryter, hovedlys grillramme + ramme rundt radiator. Boardcomputer liten eller stor. Pedalboks med clutchsylinder. Bremsekraftforsterker. Midkonsoll. Det er samme hvilken stand delene er i, billigst mulig. hehe. Mvh, Joachim Tlf i signatur, send gjerne en sms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Har rattstamme, ratt, Lysbryter, hovedlys og midtkonsoll.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don Nilsen Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 hei sann... jeg har masse av delene du trenger.. bare og sende meg en pm med hva du trenger nå så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Har sagt dette til andre personer også som ytrer ønske om å kjøpe deler, du bør kanskje følge opp tråden din? Her er det pågang fra flere om deler du ønsker, men du har ikke skrevet innlegg eller gitt lyd fra deg siden: Tir Apr 26, 2011 13:31... I dag er det 4 mai. Får sende deg en sms da se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Har ratt, sjekk signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode G Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Hei, se på denne du: www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=199887 Mvh Frode G Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå