Kjeid Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Denne bilen var skummelt lik min egen, bare at jeg har manuell. Flott bil i hvertfall! Samtidig vil jeg bruke anledningen til og si at mine drømmefelger må nok være Vertini Riviera på min. Legger ved et bilde som er hentet fra denne siden: http://www.elementwheels.com/prodimages/3seriesriviera.jpg Her er hvordan disse ser ut på E46 Coupe Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Drit fine felger! Den stilen liker jeg Fint når det skinnerrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Denne bilen var skummelt lik min egen, bare at jeg har manuell. Flott bil i hvertfall!Samtidig vil jeg bruke anledningen til og si at mine drømmefelger må nok være Vertini Riviera på min. Legger ved et bilde som er hentet fra denne siden: http://www.elementwheels.com/prodimages/3seriesriviera.jpg Her er hvordan disse ser ut på E46 Coupe Lykke til! Takk for tipset! Helt enig i at Vertini Riviera er helt rått på E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Går litt sakte om dagen da det er mye jobbing, men har hvertfall fått skiftet til xenonlook pærer i grøftlysene, noe som ble myye bedre enn vanlige gule halogenpærer. Ikke noe bra bilde, men men... Bilen passerte 100 000km og her om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Gammelt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Da var nye felger i boks! Var ikke helt de jeg hadde tenkt på fra starten av, men når jeg prøvde disse på bilen så måtte jeg bare ha de! Har vært av og på med regn i hele dag, så ble ikke noe bilder av ren bil desverre! Syns ikke det ble feil med disse, må bare få den ned mot bakken så blir det enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Sliter med å legge inn bilder, så får bare lagt inn ett om gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Noen som vet om w5w parklyspærer som matcher xenonlook/xenon? Har prøvd diverse ledpærer tidligere, men har ikke lyktes i at lyset sprer seg i reflektoren, så det ser ut som ei lita kule som lyser bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 kjøp sånne dioder med dioder i alle retninger.. disse http://www.dioder.no/catalog/product_in ... ts_id=1903 eller ettermonter ccfl ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Noen nye bilder. Som bildene viser så skriker bilen etter senk! Coilovers vil bli bestilt i nærmeste fremtid Tenker på Supersport Black Evolution settet, virker som ett greit sett til en fin pris. Noen som har erfaringer med dette settet, eller andre anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 kjøp sånne dioder med dioder i alle retninger.. disse http://www.dioder.no/catalog/product_in ... ts_id=1903eller ettermonter ccfl ringer Takk for tipset! Må vel ha motstander til disse? Vil ikke ha noe feilkode som lyser konstant. Har heller ikke bestemt meg for om jeg vil ha AE på bilen eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Tok noen bilder av bilen etter en skikkelig vask og kjapp polering.. Helt greit resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå