Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var det min tur til og lage en liten prosjekt tråd om bilen min da :)

planene er som følger:

Coilovers

Gt leppe (bestilt)

øyelokk(bestilt)

nye blinklysforan (bestilt)

sota grøftelys (bestilt)

nye fremstoler etter hvert

få tatt den rusta som er

proff sote vinduer med lys film

nye felger da helst keskin kt1

Ihvertfall!

bilen min er en 93 mod 318is som er importert i 2001. km stand på kaross i skrivende stund er 292.000 og motor ca 160.000.

bilen er godkjent senket i vognkort.

så slenger ut litt bilder underveis av hva som blir gjort :)

1hhhp82sq5gq7qhle52e.jpg

ny vaska og fin :) syns denne fargen kler best og være ren og blir vasket opptil 5-6 ganger i uka da jeg har angst mot støv og pollen! :P

dddracr7g86yfqalih5z.jpg

skinn interiør som er helt ok. trenger helst non nye fremstoler da jeg har 3 rifter.

f3q18idbry6twrupq8jb.jpg

M ratt som skal byttes ut med M-tech 2 ratt snart.

2d4wjzr9t6hvl9s61gjv.jpg

knust rute pga innbrudd, men ny ble skaffet i går og montert :) ( kommer bilde med nytt vindu senere)

så håper folk finner tråden min interessant og kan komme med innspill og forslag :)

Skrevet

bilen såg ut til og være veldig pen i lakken :)

Har du mlist bakpå eller? hvis ikke anbefaler jeg det. ville også hatt Difuser samme farge som Listene rundtom på bilen din :)

Mvh

Skrevet

Diffuser blir svart silkematt i løpet av meget kort tid:) ang m list er den oppe til vurdering :) syns den liksom er litt tøff uten også :D bilder er tatt med iPhone så ser mye bedre ut på bildene enn hva den egentlig er :) skal få lånt ett skikkelig kamera for noen nye bilder når jeg får på tingene jeg har bestilt :)

Skrevet

Jadda!! Var på bilopphoggeri for og kjøpe org spreder h side så jeg har begge mens jeg venter på de fra USA. Gikk inn blid og fornøyd og spurte om han hadde grøftelys h side til E36. Joda det hadde han! Så jeg spurte om pris og fikk beskjed om at han ville ha 500,- noe jeg syns var i det dyreste laget når jeg har kjøpt ett sett nytt fra USA for ca 800 inkl frakt. Sa dette til han og fikk beskjed om at jeg da bare fikk vente på de fra USA. I og forseg greit nok det. Så da spurte jeg om han hadde den lista jeg mangler på front fanger. Da presterer mannen og si at den lista hadde jeg ikke råd til så jeg fikk bare bestille den fra USA også!!! Kjente jeg ble noe forbanna da altså. Makan til oppførsel. Sjuke er at han er eieren også, og har svidd av en masse penger der opptil flere ganger tidligere. Dette var definitivt siste gang jeg var der :P måtte bare få ut litt frustrasjon her :D inn på Biltema og handle no pærer og småtteri nå :) ha en fortsatt gi BMW dag folkens!

Skrevet

da blir det noen bilder da!:P har fått gjort litt små pjusk, og prøver å være flink til og ta bilder og dokumentere det :) men noen ganger glemmer man rett og slett og ta seg 2 min til og få tatt!:P håper jeg fikk det til ganske greit nå ihvertfall :)

9uccbmbrkncmtt9f38of.jpg

beivs på at jeg faktisk har byttet side rute bak! hehe

vow3jbo2p84k6b2aboqf.jpg

diffuser med gammel lakk

fzlvh6wku2tylz6l2ul9.jpg

enkel og ta av! det liker vi.

9oj0dgrub7yy8jq9ya0n.jpg

glemte og ta bilder av pussa ned, men det får gå!, første strøk

i82dwth0vu45h0gzn02k.jpg

Skrevet

eue4t6oehot7rpnlyyte.jpg

sort diffuser!

c3vqoj3aj1qdptncwbi8.jpg

bilde i verksted. digger den fargen på bilen!

qhjeobv9c373h305r05g.jpg

leppe som var mer rød enn sort

479lhz8l8hmnwxqjtvgh.jpg

l3qasqs89fyvk8x64vtq.jpg

greit og ta av når man skal lakke

Skrevet

ble noen poster dette da det ikke funka og få alle på 1 post :) men da var det ihvertfall noen flere bilder! ser ut som pakken min kommer i posten imorra så da blir det enda mer stæsj! :D

tzxqtpc9argesxar412o.jpg

ny farge på leppe også!

71wkrk289uzmbfewfwak.jpg

h3vf94yruqt37l53qzd5.jpg

0mawf5pjfk6x5ahunhkg.jpg

syns det hjelper på bilen nå :) hva syns folk?

Skrevet
Hjalp veldig med litt oppfarging :D Flott bil med mye potensiale dette :) men hiv de felgene til noen nye landsmenn i oslo ellerno :P

hehe :) hadde jo tenkt til og kjøpe keskin kt1 felger, men de ble solgt =) så de får duge litt til. syns det ble veldig greit igrunn :)

Skrevet

Gjennomslag og antydning til rådebank. Rart den går i det hele tatt! Ble så varm at radiator eksploderte og motor stoppet av seg selv pga varme. Gøy å låne bort bil ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...