bmw-E30 Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Motor blir solgt hel som det står i annonnsen.
Robjen Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Mye skal du ha for tannstaget? og i hvilken tilstand er det?
bmw-E30 Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Tannstaget er bra. Du får gi ett bud på PM.
Nerberg Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Pris for grøftelys, baklykter, A/C vifte med plastikkramma som den er festet i og termostathus? Edit: Er interessert i bakrutesenker også.Om denne passer til coupè? Og glem termostathuset.. Det passer ikke på min motor
bmw-E30 Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Skrevet Mai 17, 2011 Pris for grøftelys, baklykter, A/C vifte med plastikkramma som den er festet i og termostathus?Edit: Er interessert i bakrutesenker også.Om denne passer til coupè? Og glem termostathuset.. Det passer ikke på min motor PM sendt.
Laffen_90 Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Som selger hadde det vært fint om du hadde opplyst at deler man kjøper ikker er av samme type, som f.eks lyktene jeg kjøpte hos deg, som viste seg å være 2 forskjellige, i tilleg til at den ene lykten manglet dekslene til lyktehuse... Og at nivå reguleringen har blitt tatt ut, noe som du nevnte at fulgte med....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå