Chris5449 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Heisann! Når jeg skulle kjøre en tur i går så virket ikke clutch pedalen min, den spratt rett inn.. Det går ann å ta den tilbake, men den sitter enten helt inne eller helt ute.. Alt virket som det skulle da den ble parkert. Er en e36 325 det er snakk om. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Lekk slavesylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Eller et annet sted i bremsystem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris5449 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Synes dette var litt rart, men problemet var at væsken i beholderen rant ikke over i den delen til clutch'n, så fylte tanken full og problemet var fikset.. Når tanken var full rant det over og etter at jeg lufta systemet var mengden ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Hvilken tank? bremseveske? Har samme problemet nå, men på E30 325IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Garantert slavesylynderen som lekker. Det er en gummibelg på denne som sprekker og lekker. Billig og lett og skifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Synes dette var litt rart, men problemet var at væsken i beholderen rant ikke over i den delen til clutch'n, så fylte tanken full og problemet var fikset..Når tanken var full rant det over og etter at jeg lufta systemet var mengden ok. du bør bytte den slave sylinderen før du får masse bremsevæske på kløtsj lamellen. å det er ikke bra over lengre tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Garantert slavesylynderen som lekker. Det er en gummibelg på denne som sprekker og lekker. Billig og lett og skifte det er jo ikke gummibelgen som holder sylinderen tett. den sitter jo bare over for å beskytte. er jo o-ringene inni pumpa du må bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Får man ikke rep-sett til hoved/slavesylinder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Kjøp en ny sylinder er like greit det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå