hao Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Den er mobbet før da. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bilen koster nesten det dobbelte av en original som er like pen http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 8563277409 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 for en syyyyyyyk pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28041854la oss mobbe denne!| faen for en pris da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 han der kan ikke få sove om natta når han tenker over hvor mye penger han har brukt på noe som ender opp slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 han der kan ikke få sove om natta når han tenker over hvor mye penger han har brukt på noe som ender opp slikt! Spesiell bil da men ikke min smak akkurat. Antar at det er mange som liker den slik Men samelign med denne da. Hadde jeg hatt penger skulle jeg kjøpt. Dyr bil som har gått så mye da Men 100 k i forskjell http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 9195687947 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 hao, nå sammenligner du en 328 med en 320 da. At det er pris forskjell er jo ikke så rart da kanskje? (jeg skal ikke kverulere for at 328'n er dyr, men kan da ikke sammenligne disse to direkte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 hao, nå sammenligner du en 328 med en 320 da. At det er pris forskjell er jo ikke så rart da kanskje? (jeg skal ikke kverulere for at 328'n er dyr, men kan da ikke sammenligne disse to direkte) Ja jeg ser den. Men ligger 328 mye høyere i pris da. Driver å leter etter 320 og sjeldent sett pris på 328 så jeg vet ikke Trodde ikke det var så menge lapper i forskjell. Med avgifter, forsikring og økende bensinpriser vil vel markedet for 328 være litt begrenset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Begge de to er jo overpriset som bare det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Begge de to er jo overpriset som bare det.. 320 har ligget ute for salg i hele vinter. Men synes den er meget pen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Ja,bilen var meget pen men er vel prisen som gjør at den har ligget for salg lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå