minivafle Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Hei Har en 1996 cab halvautomatisk, med andre ord jeg har en håndtak fremme som jeg løsner så trykker på knappen for å legge ned taket. Problemet mitt: Når jeg åpner håndtaket og trykker på knapper skjer det ingen ting, luken bake åpner seg ikke eller noe. Noen som har en ide? Hilsen Alexander
lurzen Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Har du sjekket sikringer? virker jo som du ikke har strøm.
minivafle Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 har sjekket alt fremme, vet ikke om det er plassert noen andre plass? hvis noen kan si spesifikk hvordan sikringer hadde det vært kanon, med tanke på alt står på tysk i "oversikten"
*BMW* Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Fant du ut hva som var galt? Har samme problem med min:/
*BMW* Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Har sjekket alle sikringer, frigjorde caben manuellt og nå vil ikke cab lokket lukke seg. Har festet begge motorene igjen. Eneste som skjer er at det kommer en tikkende lyd fra under handskerommet. Noen som vet hva jeg kan sjekke nå?
m tech Andreas Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Hei jeg har en helautomatisk. Men når jeg tok ut av mitkonsolen ut av med kontaktene og monterete de igjen fungere taket mitt prøv det
*BMW* Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Det hjalp ikke!! Blir snart gal... Har demontert og satt sammen snart alle kontakter i bilen Tok ut styreboksen på venstre side bak fører og det så helt og fint ut. ingen brente effekt transistorer. Har løsnet begge motorer baki og prøvd å kjøre dem uten belastning...Ingenting. Har gjort som beskrevet med å sette det sammen, skru på tenning til hakk 1.Samt holde inne tak knappen.Ingenting skjer. (Har og prøvd hakk 2) Eneste liv er at det kommer en slags klikke-lyd etter ca 20 sec med knappen inne. Klikker 3 ganger pr sekund ca. høres ut somm lyden kommer fra motorene baki og et rele eller noe fremme. Er det noen som har vært borti det samme? Evt. Er det noen som kan e36 cab i Oslo?
m tech Andreas Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Hmm.. Ha bagasjerommet lokket. Det er en sensor bak der. Ha bilen i gang prøv å hjelpe caben opp litt. Ellers så vet ikke jeg søk på youtube fant en god video som en fyr viser litt om e36 cab.
Werner Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Hmm.. Ha bagasjerommet lokket. Det er en sensor bak der. Ha bilen i gang prøv å hjelpe caben opp litt. Ellers så vet ikke jeg søk på youtube fant en god video som en fyr viser litt om e36 cab. Sittet og lest litt i noen dager for å finne ut av mitt problem. Ser ut til at alle har problem med å få taket ned. Mens jeg får det ikke opp igjen. Lokker er stuck! Har prøvd å dra i spaken som vist i videoen og får de 2 klikke lydene. men lokket vil ikke åpne seg. Noen tips?
Werner Skrevet Juli 26, 2012 Skrevet Juli 26, 2012 Det er motoren Bak til venstre som er litt lei å få løst ut. I og med den har sittet der noen år. Ta derfor av matta på venstre side i bagasjerommet og hjelp motoren ut av sporet. Da får du opp lokket. Vet dette er en gammel tråd, men hvis fler har samme problemet senere kan de jo lese dette.. Selv sliter jeg med å få caben til å funke i det hele tatt.
Sturmtiger Skrevet Juli 26, 2012 Skrevet Juli 26, 2012 Problemer med biler går ikke ut på dato, det er alltid nyttig å finne en løsning på et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå