sigge77 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 trenger org bak fjører, godkjente bak lykter,å org ratt,.,., noen som har haster litt pga vising hos hr bt,.,. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pawel_nopl Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Tror jeg har liggende foran og bak dempere og fjærer også Til Cabrio 318 Et par baklykter til E30 facelift. Som du ser er lyktene i eb brukbart stad til å være 1992 modell. Kom med bud. Kan sendes/hentes. Bor i Oslo, men delene er i Nesbyen i Hallingdal, i Buskerud, men jeg kan hente dem til Oslo, hvis Du vil! SMS: 954 32 447 Mail: pb@bigoz.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Tror jeg har liggende foran og bak dempere og fjærer også Til Cabrio 318Et par baklykter til E30 facelift. Som du ser er lyktene i eb brukbart stad til å være 1992 modell. Kom med bud. Kan sendes/hentes. Bor i Oslo, men delene er i Nesbyen i Hallingdal, i Buskerud, men jeg kan hente dem til Oslo, hvis Du vil! SMS: 954 32 447 Mail: pb@bigoz.no sent deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå