~ES Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Vurderer å selge min førstebil for innkjøp av nyere bil. Innbytte med mellomlegg fra min side kan være aktuelt. Bilen har vært i mitt eie siden august 2010, er selv veldig fornøyd. Fin bil, god å kjøre ! Akkurat blitt euok, dette ble rettet på : Bremserør venstre bak og høyre bak. Parkbrems Hardyskive Slitt bærekule høyre foran og venstre foran. Årsavgift betalt. Det følger med nye sommerdekk, vinterdekk og 3 sett med felger. Bilen er fin i lakken og har fint skinninteriør. Elektriske vinduer foran, elektrisk takluke. Har angeleyes nå, men det følger med orginal lykter. Bra lyd, følger med en subb. Søt cdspiller som skifter farge Varmeapparatet fungerer bare når det selv vil Førerdøra kan bare åpnes innenfra - Mulig at dette kan fikses før eventuelt salg ! Bilen er godkjent senket med APEX fjærsett type 20-1080. Registrert i Norge for første gang i 1999. 140hk. Dessverre klarte jeg å rygge på en stolpe, som gjorde at det ble en liiten bulk bak på bilen ! Legger ved et bilde av den. Ellers er bilen fin ! Flere bilder innvendig kommer Bud ønskes. Ikke skambud. Kontakt helst på PM eller mobil 93639746 ! Eirin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 bulken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 ca. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Bud over 30 noteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 buuump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 buubuubububmp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 synlig rust i hjulbuene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Hvor befinner bilen seg? Kan hende jeg må ha meg en billig bil om litt. Noe rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Ikke noe spesielt synlig rust nei, men den er vell ikke helt rustfri Kan ta bilder av hjulbuene om ønskelig. Bilen står på Averøya, mellom Molde og Kr.sund ! Kan gå for 30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Tenker mere på kanaler og under bilen. Averøy er ikke langt unna nei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Du kan få komme å se på den selv om du vil, da.. kan også møte deg i molde for en titt f.eks ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Buump! Ingen som har noe innbytte heller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå