Gå til innhold

E39 520IAT 1998 modell Ny i norge hos Stenshagen

Allrad
 Share

Anbefalte innlegg

Hel og fin 520 IAT i Lagun Grun metallic. Bilen er hellakkert høsten 2007.

Den er pr.idag rullet 121500km. Det er 2 eiere på bilen inkl meg selv. Det ble kjøpt ny av Price Waterhouse coopers og brukeren av bilen kjøpte den ut selv og hadde den frem til 2008 da jeg kjøpte den.

Jeg har flushet motor med Forte motorrens og følgelig 2 kjappe oljebytter, byttet veiakselsensor, kamakselsensor, byttet bremseklosser bak, skiver til håndbrems bak, begge støtdempere foran orig m-tech.

Det er originale facelift baklys på den, og byttet lykteglass foran. Nye Schmiedmann interiørmatter.

Det er to nye dekk foran, 4 nye piggfrie Dunlop DS3 dekk i fjor.

Det er nok noe mer som er gjort, det meste av deler er kjøpt på Schmiedmann så har kvitteringer.

Nye hjullager foran ligger klare til å byttes, så disse skal taes denne uka regner jeg med. Hjullagra ligger i garasjen. Det er noe varierende pixelfeil i instrumentet, men det er vel ikke spes uvanlig på E39!

Har byttet bagaskelokk listen i fjor sommer, men gjorde en litt dårlig lakke jobb så den må jeg gjøre på nytt!

Bilen har fult servicehefte fra Stenshagen så km-stand kan dokumenteres. Den er gått endel i Oslo og vært en konebil, så derfor lavkm og den ble omlakkert pga litt "CC Vest" handlevogn skader.

Litt vanskelig å sette en pris på bilen, men ser vel for meg rundt en 90.000 - 95.000,-

agfbf9f8b9w5mpluzl1m.jpg

gpm77labn0m3nf017nn4.jpg

wfobjfcjx7amjrgclnqb.jpg

ffejbm0e37vgz8s59z7d.jpg

k5gu77lqnchqu17ohrgy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Det var siste service etter at forrige eier solgte bilen til en forhandler i Bærum. Så sto den der, jeg kjøpte den på 104.000 i 2008. Så har jeg byttet olje etc selv, Den har i fjor og i år vært inne på service og diverse rep på Automestern her i Tønsberg.

Så kanskje litt overdrevet å skrive fult servicehefte, men den er godt fulg opp og kostet på endel siste årene og kjørt veldig lite bortsett fra noen langturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt Stenshagen og bilen var inne der på service 8/4-08 på 102.000km De skal sende meg kopi av denne fakturaen. Da ble også frontruta byttet sa han.

Pixelfeilene i instrumentet vurderer jeg å sende til bmwpixelfix.co.uk Ser ut som en meget god løsning, da blir alt 100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...