Morten-st Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Heisann Lurer på om noen har en how-to med bilder som viser meg hvordan jeg kan skifte blinklysene mine framme. skal bytte dem med kvite blinkers regner med jeg må ut med hele lykten. anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Du trenger ikke ut med hele lykten, men du må ha fryktelig små hender for å komme til skruene som holder blinklyset. Jeg fikk dama til å ta det mens jeg dirigerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Er det mange skruer? ser på lykta å det ser ut som d kan være 2, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Det er 3. 1 fester i selve bilen helt på siden, og to stk i selve lykterammen. Det er trangt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 uff, ja er det store jobben å pelle ut lykta da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 uff, ja er det store jobben å pelle ut lykta da? Det går an å få av blinklyset uten å ta av lykta. Du må bare bruke lommelykt og små skrujern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 har ganske store stekepanner til henner, så trur det blir dårlig business å skru inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 enklere å bare skru ut hele lykta da trenger du bare å løsne den skruen som sitter på forskjemen inn til sida har ikke noen bilder, men plastgrillen er festet med noen stjerne plastskruer, å når du har funnet alle dem, fått løst plasten, så er det ganske rett fram å skru aav lykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 takk øystein andre skal hive meg rundt etter helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå