hasse Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Har noen noe sånt som de vil bli kvitt. Selve felgen er en 15x7" ET20. Evt kan jeg kjøpe en komplett felg, så kan denne evt brukes til reservehjulet. Har inntrykk av at de fleste E34-eiere bruker originalfelgene til hageslangen. Ser at min har 18 krysseiker. Det eksisterer veldig like varianter med 17 stk, så vær vennlig å telle over - eller aller helst send foto. MVH Hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hasse Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hasse Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Har en gryende mistanke om at felgene er BBS-replicas... Men vil gjerne bruke de for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 skulle du komme over flere enn 1 av disse så er jeg intresert i å kjøpe av deg hvis du får noen til overs mvh remi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Hei! Jeg har 4 slike felger hvis du er interessert... men det skal nevnes at de ikke er så veldig fine. Litt kantkjøring her og der, samt noe irring i lakk etc... Men til vinter- eller banehjul er de helt ok. Du får avgjøre, se bilde under! Felgene står uten dekk. Følger med senterkopper. Vil ha 400,- for alle 4 hvis du er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 beklager rot å rør her, men jeg som trådstarter leiter etter dekslene og ikke selve felgene mvh remi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Da snur vi på det! Jeg har 4 stk senterkopper til salgs. 100,- pr stk. Med på kjøpet følger det med 1 stk felg pr 1 stk senterkopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hasse Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Ble veldig positiv, helt til jeg så nærmere på bildet - og telte antall krysseiker. Ser ut som om jeg har replika og du har original. Men takk for innsatsen! Tror jeg skal prøve å støpe en i epoxy ved å lage gipsform i ei bøtte. Garanterer ingenting, men hvis noen trenger senterkopp av samme type, så skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå