Gå til innhold

Min e34 525i nye bilder av motorrom :D

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk, men jeg har filter, trenger bare det røret.

Dette røret er 70mm, jeg målte min lmm, og det var 90 eller 100mm.

http://www.bsbildeler.no/?pno=112656

:oops:

Så nå at det er B25 hos deg å jeg driver å roter med B20.

Vet da at din er større enn min :roll:

Hehe :P

Har tenkt og bestille et slikt gummirør http://www.bsbildeler.no/?pno=124972 Men trenger bare røret, hvor kan jeg få tak et slikt rør uten at jeg kjøper powerfilteret? irriterende at det ikke står noe info om det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg vil ha mer lyd, men bråker det så mye i din koll? :P

Har orginalt anlegg på nå med en endepotte som ikke jeg vet hva heter. Men vet ikke hva som gir best lyd. Kommer det bra lyd hvis du har 3" helt fra montor helt ut til endepotte?

Litt sen med å svare her. Jeg har 3" rør, og lager som sagt en nydelig lyd på utsiden. Har en kamerat med en 320 e36, med orginalt og kun en eisenman bakpotte, og må si min bil gir desidert best lyd. Inne i bilen er det langt i fra hørselsvern-faktor. Mer en mørk durelyd ved svak gasspådragning ved normal kjøring som er til å bli matt av. Men vil du kjøre aktivt med lave gir og full gass, er det konge lyd, også inne i bilen. Men dette blir dyrt i lengden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et problem med temperaturen i bilen, når den står lenge på tomgang så blir den sinnssykt varm. Hva kan det være?

Sånn er min E34 520i også. Aner ikke hva det er. men det er kun når den går på tomgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...